Bustur / Revy 2024
for medlemmer

’Sommerrevyen på engen 2024’ i Fruens Bøge, Odense, fredag den 14. juni er afviklet.

Indtægter fra Borgerforeningens frivillige arbejde ved Havnefesten gjorde det muligt igen i år at lave Revy-turen til en fordelagtig pris.

Der blev solgt i alt 54 billetter.

Borgerforeningen besøgte Sommerrevyen på engen i Odense med en hel bus fuld af glade Juelsminde-borgere, som fik en rigtig god dag ud af det. Til trods for flere dages forudgående regnvejr, og truende vejrudsigter, besluttede regnen sig alligevel for at gå helt udenom Fyn på denne fredag, og vi havde den skønneste tur til Odense, i strålende solskin.

Nedenfor et par indtryk fra dagen.

Første stop, til frokosten på Fangel Kro

Teltet fyldes..

Så er vi ved at være klar til løjerne

Flot show

Hele holdet på scenen

I pausen. Skyerne forsvandt igen

Tak for i aften!

På vej tilbage til bussen

Borgerforeningens bestyrelse er allerede godt i gang med at lægge hovederne i blød, for at få arrangeret næste års Revy bustur.
Mere information følger her på hjemmesiden, når tingene bliver lidt mere konkrete.

Vi barsler også med et efterårs arrangement til førkrigs atombunkeren 'Regan West' i Rebild, den 24. oktober 2024.
Sæt kryds i kalenderen!

Vicky Berlin, Thomas Mørk, Lars Arvad, Tom Jensen, Camilla Bendix og Morten Wedendahl