Juletræ 2023

Så fik vi igen juletræet sat op på Brøndums Torvet med hjælp fra vognmand Per Rasmussen og hans chauffør (Klakring) og  strøm til julelys af Sydbank, en stor tak til dem.

Vi fik også sat julepynt på, fra SFO'en og de to børnehaver, også en stor tak til dem, træet blev rigtig flot.

Den 02.12. 2023 kl ca. 11.30 ankom julemanden og hans hjælper til havnen. Børn, forældre, og bedsteforældre  dansede om juletræet mens pigegarden spillede julemusik og der var julehygge. Bagefter delte borgerforeningen slikposer ud til børnene. Sydbank gav æbleskiver og gløgg. Jo, der var jul over Juelsminde.

Velkommen hos os, vi er en forening der varetager byens og borgernes interesser.

Vores formålsparagraf er:

At virke for godt og frugtbart sammenhold mellem byens borgere bl.a. ved afholdelse af selskabelige sammenkomster.

At yde støtte til almennyttige forhold.