Bustur / Revy 2024
for medlemmer

’Sommerrevyen på engen 2024’ i Fruens Bøge, Odense, fredag den 14. juni kl. 17:00

Billetsalget startede tirsdag, den 16. april 2024, kl. 9:00 og fortsætter indtil alle billetter er solgt.

Du kan stadig nå at få billetter, men der er meget få tilbage!

Pris for medlemmer: 680,- kr. pr person

---- SEND INGEN PENGE NU ---- (læs mere nedenfor)

Prisen inkluderer:

·         Bus: Juelsminde->Odense->Juelsminde i 60 personers bus. Afgang kl. 11:00

·         Spisning på Fangel Kro før revyen (Wienerschnitzel med brasede kartofler, ærter, smørsauce og wienergarniture), ca. kl. 13:00

·         Sommerrevyen på engen 2024 (gode pladser foran scenen til venstre for midten), kl. 17:00

Indtægter fra Borgerforeningens frivillige arbejde ved Havnefesten gør det muligt igen i år at lave Revy-turen til en fordelagtig pris.

Proceduren for bestilling (og betaling) er som følger:

Du kan bestille på telefon eller på SMS eller på mail; men først fra tirsdag 16. april kl. 9:00.

Ved bestillingen skal du oplyse følgende:

Efter bestillingen får du et reference-nummer som SKAL bruges hvis du betaler via bank.

Du er tilmeldt, når vi kan se betalingen. Du får e-mail/SMS/telefon kvittering når din betaling er registreret.

Telefon:

Du kan ringe på 75694100, i tidsrummet kl. 9:00 – 17:00.

SMS:

Du kan sende en SMS på 75694100,

Du kan sende en e-mail til juelsmindeborgerforening@gmail.com,

Venteliste

Din bestilling registreres på tidspunktet for vores modtagelse af din e-mail, SMS eller telefonopkald,
og behandles alle i den rækkefølge de er ankommet.
Du er på venteliste, indtil du modtager vores bekræftelse, et referencenummer og besked om betalingsmåde fra os.
Betalingen skal derefter ske senest to dage efter vores bekræftelse, med oplysning af reference-nummeret.
Betales der senere, bortfalder reservationen, og den tilbydes den næste på ventelisten. Betalingen tilbageføres.

Billetbestillingerne håndteres KUN af eet bestyrelsesmedlem (Jan Nymand). Dette er for at undgå kedelige situationer hvor den interne

kommunikation forsinkes, så en bestilling man tror er OK, ikke kan honoreres, fordi et andet bestyrelsesmedlem allerede

har solgt alle billetter. Af samme grund accepteres bestillinger foretaget direkte til et bestyrelsesmedlem, andet end det ovenfor beskrevne, IKKE! Har du spørgsmål til billet bestillingen kan du sende en e-mail til Jan.

Ikke medlem af Borgerforeningen

Hvis du kender andre, ikke-medlemmer, som gerne vil med os til Odense Sommerrevy, kan de, ved først at betale for et

medlemskab (kr. 125,- for ENKELTPERSON, eller 200,- for en FAMILIE), gerne komme med borgerforeningen til Odense.

Revyturens tidsplan – fredag den 14. juni 2024:

11:00         Afgang Juelsminde, fra stoppestedet ved offentlige toiletter/campingpladsen.

13:00         Ankomst og spisning på Fangel Kro

15:00         Ankomst Odense, Fruens Bøge

17:00         Revyen starter (spilletid ca. 2 timer 15 minutter inklusive pause)

Ca. 19:45  Afgang hjem

Ca. 22:00  Hjemkomst til Juelsminde

Betalingsfristen på to dage skyldes, at vi først kan se pengene indgå på vor bankkonto godt en dag efter du overfører pengene.
Derfor kan der gå et par dage før vi kan sende en endelig bekræftelse til dig. Betalinger via MobilePay kan vi se indenfor få minutter.

Vi sender som udgangspunkt en kvittering via e-mail, hvis vi har din e-mail adresse.
I modsat fald sender vi kvitteringen via SMS eller ved telefon opkald.

Vicky Berlin, Thomas Mørk, Lars Arvad, Tom Jensen, Camilla Bendix og Morten Wedendahl